Regulamin


  1. Niniejszy regulamin dotyczy zasad oraz warunków świadczenia usług komputerowych i naprawczych przez firmę Patryk Korszeń Speceodkomputerow.pl z siedzibą w Warszawie, ul. Jana Kowalczyka 1 lok. 8 (zwaną dalej Spece od komputerów).
  2. Serwis Spece od komputerów świadczy usługi dla osób prywatnych oraz firm (zwanych dalej Klientami).
  3. Spece od komputerów jest podmiotem zwolnionym z obowiązku do naliczania podatku VAT, dlatego wszystkie podane kwoty na fakturach są w kwotach netto.
  4. Spece od komputerów traktuje klienta jako wyłącznego właściciela dostarczonego sprzętu, na zasadzie z art. 339 w zw. z art. 341 Kodeksu cywilnego, chyba że Klient wyraźnie oświadczy, że nie jest właścicielem sprzętu.
  5. Numer RMA oraz imię i nazwisko klienta zgłoszenia przyjęcia sprzętu do serwisu jest podstawowym dokumentem uprawniającym do odbioru sprzętu.
  6. Spece od komputerów zobowiązuje się do ochrony danych osobowych, a także przestrzegania tajemnicy handlowej dotyczącej współpracy z Klientem.
  7. Spece od komputerów nie ponosi odpowiedzialności za dane oraz oprogramowanie i następstwa związane z ich utratą oraz za wady ukryte i fizyczne dostarczonego nośnika danych i / lub sprzętu komputerowego (np. uszkodzona struktura dysku, błędy na dysku CRC, BAD SECTORY).
  8. Za akcesoria pozostawione w sprzęcie komputerowym, a nie zgłoszone w momencie oddawania sprzętu do naprawy Spece od komputerów nie odpowiada.
  9. Klient ponosi pełną odpowiedzialność prawną za posiadane nielicencjonowane oprogramowanie oraz wszelkie dane przekazane łącznie ze sprzętem komputerowym wraz z dołączonymi nośnikami.
  10. Klient oświadcza, że jest świadomy, iż każda ingerencja w sprzęt komputerowy lub jego samodzielna diagnoza może spowodować utratę gwarancji producenta.
  11. Spece od komputerów zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wykonania usług naprawczych z powodu niedostępności na rynku odpowiednich części zamiennych lub też innych przyczyn niezależnych od serwisu Spece od komputerów.
  12. Instalacja oprogramowania jest możliwa tylko i wyłączne z wykorzystaniem legalnych licencji dostarczonych przez Zamawiającego.
  13. Klient wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych w celu wykonania usługi przez Spece od komputerów.
  14. Klient oświadcza, iż został poinformowany o fakcie, że administratorem danych osobowych jest Spece od komputerów, że ma prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania oraz, że podanie danych jest dobrowolne.
  15. W przypadku gdy oddany do serwisu sprzęt jest naruszony (np. wcześniejsze naprawy serwisowe, ślady zalania i korozji, ślady upadku, samodzielne próby naprawy lub jakakolwiek inna ingerencja) Spece od komputerów zastrzega sobie prawo do doliczenia dodatkowych opłat bądź też zmiany warunków, wydłużenia lub odmówienia naprawy (po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego) – w przypadku odmowy naprawy przez jedną ze stron, Zamawiający zobowiązany jest do pokrycia kosztów diagnozy.
  16. Spece od komputerów informuje, iż sprawność użytkowa oraz stan wizualny sprzętu dostarczonego do naprawy może ulec pogorszeniu w wyniku wykonywanych czynności diagnostycznych i napraw (np. ukryte pęknięcia obudowy ujawniające się dopiero w trakcie naprawy, przetarte przewody, tasiemki itp.), co wynika z wad ukrytych, ujawniających się dopiero w momencie podejmowania ww. czynności. Serwis Spece od komputerów nie ma na to wpływu i nie ponosi za to odpowiedzialności, a ewentualne koszty naprawy tych wad pokrywa Zamawiający.
  17. W przypadku nieodebrania sprzętu w terminie 14 dni od daty poinformowania Klienta o możliwości odbioru sprzętu, naliczana jest opłata magazynowa w wysokości 5 zł. brutto dziennie, którą musi pokryć Zamawiający. Opłata jest naliczana również wskutek braku możliwości poinformowania Zamawiającego o możliwości odbioru, wynikającej z jego winy (np. podany zły nr telefonu, bądź nieodbieranie telefonu, brak kontaktu mailowego itp.).
  18. Jeśli sprzęt nie zostanie odebrany z Spece od komputerów w terminie 3 miesięcy od daty poinformowania Zamawiającego o możliwości jego odbioru – sprzęt zostanie przekazany do utylizacji.
  19. Spece od komputerów gwarantuje sprawne wykonanie usług wymienionych w potwierdzeniu wydania sprzętu z serwisu zgodnie z podanym okresem gwarancji (3 miesiące dla większości napraw i usług oraz 12, 24, 36 miesiące w przypadku napraw komputerów z wymianą podzespołów na nowe) licząc od daty wykonania usługi.
  20. Odpowiedzialność Gwaranta z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy. Gwarancja nie obejmuje: oprogramowania zainstalowanego na zakupionym sprzęcie lub dostarczonego z nim – uszkodzeń wynikłych ze zdarzeń losowych (uszkodzenie elektryczne, pożar, zalanie, powódź, itp.);